Paparan Lebih Menarik Dengan Menggunakan Google Chrome! Selamat Membaca! For a better result, please use Google Chrome! Happy Reading Peeps!

Coco? Karim Kasim?

Hoi hoi~
   Masa semester 1 sampai sekarang aku ada la bela binatang. Bawak masuk secara haram kat dalam kolej. HAHA!

   Nama diberi Coco. Tapi roomate aku namakan Karim Kasim. Teruk bebenor nama. Cewah, mula-mula beli binatang ni roomate aku bukan main excited nak pengang. Haih maklum lah, aku dengan roomate aku pertama kali bela Landak. Ni bukan landak sebarang landak, Landak Albino.

   Mula-mula ghairah jugalah nak angkat & usab-usab macam kucing. Tiba-tiba perasaan "takut mati sebab kena duri" tu menyelubungi ktorang. Akhirnya usab pakai berus gigi ja! Puiihh~

   Dalam beberapa minggu bela landak ni. Akhirnya, salah seorang roomate aku yang bernama Mad berjaya angkat dengan tangan sendiri. Perghh~ Time tu dia rasa bangga gila! Habis jiran sebalah pon dia hebah. HAHA! Chillex ye Mad~

   Sekarang ni dah tak dapat nak bela sangat landak ni sebab aku tak boleh kena habuk kayu yang digunkan untuk landak ni. Apa kena mengena hubuk kayu dengan aku? Aku kan baru lepas operation hidung. Jadi, aku akan terkena selsema kalau kena partikal-partikal halus hubuk tu. Hamboi! Dah macam cikgu sains~

   Jadi, disini aku nak jual lah landak aku ni.  Segala info akan aku sediakan di bawah ni:
Untuk lihat lebih banyak gambar landak tekan SINI

Description: 
- 1 albino hedgehog for SALE, INCLUDING cage! 
- Male. - Age about 2 month + 
- Please Call/SMS 0176995923 if interested. For serious buyer only. Thank you. 
- No delivery, own collection. 

Details: 
Breed: African Pygmy Hedgehog Pure Bred 
Age: 2+ Months 
Sex: Male 
Primary Color: Albino 
Price: RM 200.00 
Payment: Cash

Mandi time!


Terima kasih kerana sudi membaca!

No comments:

Back To Top

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tips! Home Tutorial! Knowing Me! Journal! Shout! ❤
Hak Milik Nasir Mukhriz©