Paparan Lebih Menarik Dengan Menggunakan Google Chrome! Selamat Membaca! For a better result, please use Google Chrome! Happy Reading Peeps!

Baru!

Yeah! Aku ada ikan baru!
#ShowOffKejap

Petang tadi, aku minta ayah aku belikan Ikan Laga dengan harga RM2.50 di kedai akuarium di sekitar Seremban. Kesian betol aku tengok ikan ni, ada ke patut Tuan empunya kedai letak ikan ni kat dalam cawan lutsinar yang korang selalu minum air asam tepi jalan tu.


Dah sampai kat rumah, aku terus cari bekas untuk diletakkan ikan Laga kedalam. Ayah aku cakap ada akuarium kecil yang digunakan sebelum ni untuk diletakan ikan Laga ni. Punya la malas nak cari, aku ambil balang kuih raya je untuk letak ikan aku! HAHA! Sekurang-kurangnya ada la juga "klas" daripada letak dalam cawan!


Aku tak tahu lagi nak beri nama apa? Korang ada cadangan tak untuk beri nama ikan ni?


Terima kasih kerana sudi membaca!

No comments:

Back To Top

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tips! Home Tutorial! Knowing Me! Journal! Shout! ❤
Hak Milik Nasir Mukhriz©