Paparan Lebih Menarik Dengan Menggunakan Google Chrome! Selamat Membaca! For a better result, please use Google Chrome! Happy Reading Peeps!

Harta Karun~



   Malam semalam ayahku bagi baju kemeja yang dah lama dia tak gunakan untuk aku gosokkan, tengah nak gosok bahagian poket depan tu tiba² poket tu TERBONJOL & TEJOJOL! Woah~

   Aku pun Kobok²(Raba²) kat dalam poket tu, adalah gumpalan tisu bersama kertas bewarna hijau aku pun buang dalam bakul sampah. Tengah gosok² tu, aku terpikir balik yang kertas bewarna hijau tu macam duit je. Aku pun pergi balik kat bakul sampah & ambil balik. Sekali ada Duit RM5.00 bergumpal dengan tisu & tu duit RM5.00 lama. Yang paling 'Best'nya siap ada cap jari lagi! Soalan cepumas: Milik siapakah cap jari itu? haha~



Klik kat gambar untuk lihat cap jari!


Terima kasih kerana sudi membaca!

No comments:

Back To Top

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tips! Home Tutorial! Knowing Me! Journal! Shout! ❤
Hak Milik Nasir Mukhriz©