Paparan Lebih Menarik Dengan Menggunakan Google Chrome! Selamat Membaca! For a better result, please use Google Chrome! Happy Reading Peeps!

Evolusiku!




   Aku baru sahaja pergi ambil gambar kat studio untuk lesen kereta. Aiii, maklumlah tak sabar² nak bawa 'family' jalan² naik kereta secara SAH dari segi UNDANG². Weee~

   Dah alang² tu aku nak tunjuk sikit kat korang semua tentang Evolusi diri, dari aku kecil sehingga sekarang. Jangan GELAK! I Slap you'ols fast² nanti! haha~

Kononnya nak tiru macam FB lah, ada Timeline. Blogger pun boleh juga, cuma kena buat sendiri!

Nah tengok ni! Blurrkk~


Kalau korang perasan yang ada objek kat belakang tu, sebenarnya mak aku! haha~
Aku sendiri takut tengok gambar ni!
Mata stim je.
Sumpah! Gambar ni selekeh gila! Mata kecil sebelah, Kepala senget, Rambut entah apa² fesyen!
Errr~ okey ke?


Terima kasih kerana sudi membaca!

No comments:

Back To Top

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tips! Home Tutorial! Knowing Me! Journal! Shout! ❤
Hak Milik Nasir Mukhriz©