Paparan Lebih Menarik Dengan Menggunakan Google Chrome! Selamat Membaca! For a better result, please use Google Chrome! Happy Reading Peeps!

Woohoo! :P

Al-Kisah,

   Fuh~ Hari ini memang me-menatkan sebab hari ini di Rembau, memang panas terik! Sentiasa kering saja tekak aku! Budak-budak dalam kelas ini, kedekut ayer pula! Minta sedikit pun tak boleh! Hrmm..

   Tapi, nasib baik hari ini Mak aku belikan 'Something Special' untuk aku! MACARONS!!! Woohoo~
Yay! Yay! Akhirnya, aku dapat juga merasa Macarons! Yummy! Perisa Chocolate lagi! Terimakasih Mak! :D
Korang tak nak jeles dengan aku ke? haha~  :O

Yummy!


Terima kasih kerana sudi membaca!

2 comments:

Nanini said...

macarons pew bnde tuh ? ta pnah dgr punn .
mcm sedap jee...

Nasir Mukhriz Rahman said...

Dia sejenis biskut dan tengah²nya ada Filling, macam oreo tu..cube baca ni.. :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Macaron

Back To Top

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tips! Home Tutorial! Knowing Me! Journal! Shout! ❤
Hak Milik Nasir Mukhriz©