Paparan Lebih Menarik Dengan Menggunakan Google Chrome! Selamat Membaca! For a better result, please use Google Chrome! Happy Reading Peeps!

Kenapa Saya Suka Oh! Media Network?

Al-Kisah,




Kenapa Saya Suka Oh! Media Network?


1) Saya suka dengan Oh! Media Network adalah kerana dapat informasi yang terkini dan berguna untuk saya. Ada informasi yang masih saya tidak tahu & dapat dikongsikan bersama orang lain, Contohnya, Basikal pertama di Dunia menggunakan Stering. Whoo~ Pertama kali saya tengok basikal macam ni punya hebat! 


2) Seterusnya, ialah dari cara penyampaiannya atau tulisannya teramatlah kelakar sekali! Ada salah satu entri yang buat saya dan keluarga saya tidak kering gusi! Tergelak besar dibuatnya! Contohnya, Apabila Samy Vellu berbahasa Melayu
Saya manyak sukaaa~
3) Selain daripada itu, ada juga entri yang boleh saya mengetahui kreativiti manusia pada zaman sekarang. Contohnya, Orang Jepun telah membuat corak pada padi yang ditanam mereka & Artwork yang tidak bolehdi terima akal Memang cantik dan kagum saya melihatnya!



I wonder....

4) Tetapi ada entri yang telah di'post'kan oleh Oh! Media Network amat mengerikan! Huhu~
Contohnya, Amalan Tradisi Orang Thailand. Sanggup mereka binasakan diri sendiri!

Uweee~

5) Dan akhir sekali, saya dapat mengetahui cara-cara Beg tangan kulit dibuat, hrrmmm..amat menggelikan!

Blurrkk~
Dan saya mahu menang Hadiah yang di tawarkan oleh Oh! Media Network!!!
Cantik, Menarik Kau menang Gebebom! Wow! Uwww~

Perfume Dari Semerbak
Dan juga Mug dari Oh! Media!


Terima kasih kerana sudi membaca!

No comments:

Back To Top

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tips! Home Tutorial! Knowing Me! Journal! Shout! ❤
Hak Milik Nasir Mukhriz©